CampNaNoWriMo April 2017


Oh sweet baby Jesus!
Det var lidt hårdere end jeg havde forventet!

Nu er det ikke første gang jeg har deltaget i hverken NaNoWriMo eller Campen, men det er første gang jeg har deltaget på samme tid med, at jeg har skrevet to eksamensopgaver. Jeg ved godt selv at jeg ikke er særlig klog, men jeg har det med at starte en masse projekter på samme tid og små-stresser mig selv, fordi jeg gerne vil nå det hele.

Jeg har siden august sidste år været i gang med at skrive på en Assassin's Creed Fan Fiction, og ja, der findes skam også en community af fangirl til det. Jeg har igennem mange tunge måneder udgivet et kapitel her og der, mens folk utålmodigt har kommenteret "kommer der ikke snart mere?" igennem hele forløbet. Det er ikke specielt motiverende, syntes jeg selv. Men på et tidspunkt i Marts var der endelig en der virkelig gav mig noget konstruktiv kritik på min historie, og det gav mig blod på tanden! Så selvfølgelig meldte jeg mig til CampNaNoWriMo midt i en eksamen hvor jeg i forvejen skulle skrive 50.000 anslag på knap to uger + lave et ekspertinterview og budget for et turisme projekt. Yeah, som sagt er jeg ikke særlig klog...

Men jeg startede med at sætte et goal på 20.000 ord, men som de første par dage skred frem og jeg skrev lidt med dem i min 'cabin', indså jeg hurtigt at mit goal var sat for højt. Jeg har kun den ene gang tilbage i 2013 opnået alle 50.000 ord, men på det tidspunkt havde jeg også sabbatår. Så jeg satte mit goal ned til 15.000 og en dag hvor jeg var helt nede i kulkælderen over hele projektet, kom mit goal helt ned på 10.000. Dog fik nogen i min 'cabin' snakket mit til fornuft, og jeg satte den op til 15.000 igen sammen med en anden NaNoWriMo deltager.

Nu hvor jeg sidder her og skriver, har jeg selvfølgelig nået mit goal og jeg er glad! Jeg har lige udgivet endnu et kapitel på mit Wattpad historie, så nu venter jeg blot på respons fra mine trofaste læsere, som jeg værtsætter inderligt!

Min historie er en Fan Fiction til Assassin's Creed Syndicate spillet (og bogen jeg tidligere har anmeldt) og er selvfølgelig skrevet på engelsk. 'Beyond an Assassin' er et af mine første længere "værker" som jeg har skrevet på engelsk, men det er en meget god øvelse. Historien er skrevet fra y/n's synsvinkel aka "Your name", så læseren selv kan indsætte det ønskede navn på hovedpersonen, så de selv føler de er med i historien eller vælger hvem hovedpersonen ellers skal være. Klik på billedet længere nede, hvis du er interesseret i at læse den. Jeg kan ikke love at mit engelsk er perfekt!

Her er en kort beskrivelse af min historie:
The year is 1868 and it starts as a good year for the actress Y/N but she is living a double life. On the stage she is a beautiful lady with and incredible voice but as she leaves the theatre she becomes an dangerous assassin determine to hunt down the templars and free England from their terror.
The tracks lead her to London, the heart of the Victorian England and she crosses paths with the only assassins left in London; Mr Green and the Frye twins.
Klik på billedet for at læse min historie

Kommentarer