Velkommen til bloggen!

Så starter endnu en blog spontant og uventet!
Okay, spontant kan det ikke være, da vi har arbejdet på den i et par dage, men ny er den i hvert fald.

Ideen om at starte en bog blog kom, da jeg (Helene) var ude at kigge på bøger og snakkede med min mor om andre bogbloggere. Pludselig brød en af ekspedienterne ind og spurgte om jeg kendte nogen bog bloggere, fordi han syntes der manglede nogen og det var et super godt initiativ. Så hvorfor ikke starte en op?

Jeg tog fat i min ældste veninde og fellow bookgeek og spurgte om vi ikke skulle starte noget op sammen? Og da vi har haft så mange andre projekter i gang før, hvor nogen faktisk stadig er godt kørende, så hvorfor ikke starte et til?

Så velkommen til vores blog "Girls talk books"!! 

Lidt om os:

Navn: Helene
Alder: 23
Beskæftigelse: Tidligere guideskole elev, nu snart uddannet serviceøkonom og næste skridt er en mediegrafiker uddannelse.
Hobbyer: Læse, skrive, tegne, gaming, cosplaying, synger i utide, er med i alt for mange fandoms og svømmer
Hogwarts kollegie: Stolt Slytherin
Ynglings genre: YA, historisk og fantasy.




Navn: Camilla
Alder: 24
Beskæftigelse: Pædagogstuderende med flere forskellige uddannelser på bagen, jeg siden har erfaret ikke var for mig, før jeg fandt ud af, at jeg skulle denne vej.
Hobbyer: Læse, skrive, gaming på diverse retro Nintendo konsoller, multi-fangirl og er vældig entusiastisk for lækker mad. For at spise det, vel og mærket!
Hogwarts kollegie: Atypisk men stolt Ravenclaw.
Ynglings genre: Fantasy, YA, dystopia, drama, lidt krimi og lidt historisk.

Kommentarer