Review - Bossman af Vi Keeland

"Hot, vanedannende og sexet." Sådan siger forsiden af dette stykke skriftlige kunst.
Jeg har ventet på at denne bog skulle udkomme i rimeligt lang tid, for allerede da jeg hørte om den for første gang, tænkte jeg at den lyd som lige noget for mig. Da den endelig udkom, var der lavvande i kassebeholdningen så jeg måtte vente endnu længere på at kunne læse den.

Men så endelig fredag nat, kom skønheden med posten, og da mit weekend besøg tog hjem kunne jeg endelig begynde at læse! Jeg begyndte at læse tidligt mandag eftermiddag, og jeg var færdig igår, sen eftermiddag, selv efter en meget lang nats søvn midt i det hele. Da jeg først gik igang, kunne jeg næsten ikke få mig selv til at holde pause for bare at gå på toilet, før det blev absolut nødvendigt. Tror aldrig jeg har været så fanget af en bog, siden Harry Potter, og det siger ikke så lidt!

Holy moly, sweet mother of Jesus, this book! Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte min anmeldelse af denne bog. Bossman var en bog jeg havde enormt store forventninger til, fordi jeg har ventet så længe, før jeg faktisk kunne læse den. Jeg plejer ikke at lade mig selv blive så hooked på noget før jeg kan læse eller se det, fordi jeg ved det er en ret sikker vej til at blive skuffet, hvis man har for høje forventninger. Men selvom mine forventninger var mange og høje, så blev jeg på ingen måde skuffet over Bossman.

Som forsiden lovede, er bogen hot, den er sexet og den er så absolut vanedannende! Den hede tiltrækning mellem Reese og Chase, der opstår fra allerede det første øjeblik de mødes, er så fantastisk medrivende. Tiltrækningskraften er så tung at man nærmest kan mærke det fysisk, på bogens sider.

Da Reese ansættes i Chase Parkers firma "Parker Industries", gør Chase det klart, allerede inden jobsamtalen, at hvis Reese bliver ansat, vil han forsøge at komme i seng med hende; også selvom hun ses med en anden fyr; Bryant.

Selvom Reese er tiltrukket af hendes lækre chef, holder hun stand og nægter at give efter for lysterne og hendes chefs anstrengelser for at få hende til at sige ja til ham. De seksuelle frustrationer mellem dem vokser og vokser, og samtidig vokser der også følelser frem mellem de to, som er mere end blot begær.

Jeg har elsket at læse bogen og at følge med i, hvordan Reese og Chase kredser for hinanden, som katten for den varme grød. Dette samtidig med at man får et indblik ind i Chase's fortid hvor mørke sider af hans sind afløres. Mørke sider som også ender med at komme i vejen for hans og Reese's forhold.

Disse mørke sider er noget Chase må slås med, mens Reese slås med hendes følelser og knuste hjerte. Dette var endnu en ting jeg elskede ved bogen. Selv da Reese og Chase havde fået hinanden så vi alligevel hvordan der kom et massivt bump på vejen. En mavepuster til læseren som lige når at blive bange for at de aldrig skal blive lykkelige, før frygte bevæger sig over i frustrationer over hvor stædigt Chase opfører sig. Jeg har aldrig før råbt af en bog, men Chase fik alligevel en salve bandeord med på vejen, før han mandede sig op, tog tyren ved hornene og løste sine problemer med sig selv, og derved også spændte ballerne nok til at få samle skårene fra hans forhold til Reese, og gøre et solidt forsøg på at lime dem sammen igen.

Uden at afsløre for meget har Chase heldigvis nogen fantastiske overtalingsevner, der resulterer i at ham og Reese finder frem til en fælles forståelse for tingene.

Denne "Dirty Office Romance" har helt klart efterladt sig nogen spor i mig, og jeg må indrømme at det vitterligt er en af de bedste bøger jeg har læst længe.  Jeg vil derfor give bogen 5 hjerter, og jeg ville ærligt have givet den endnu flere hvis jeg kunne!
Vi Keeland har gjort et fantastisk stykke arbejde med at skrive bogen og efter at have læst Bossman, kommer jeg nok til at købe nogen flere af hendes bøger, i håbet om at finde bøger der kan give samme følelse i kroppe, som Bossman gav mig.

Kommentarer